Jongeren

SGP-jongeren wil jongeren enthousiast maken voor en hen betrekken bij (christelijke) politiek en de SGP in het bijzonder.

We willen jongerenthema's voor het voetlicht halen en meedoen aan maatschappelijke discussies. Dat doen we niet met select gezelschap, maar met ál onze jongeren. Samen vormen we de SGP-jongeren. Het is ons doel om christelijke politiek in de levens van jongeren te brengen en het voor hen te laten leven.

Word jij lid van de grootste politieke jongerenorganisatie van Nederland? Voor slechts €12,- per jaar steun je ons werk en help je mee om ons christelijke politieke geluid verder te verspreiden.

Meer informatie over SGPJ

Als lid van SGPJ

• Steun je de SGPJ doorlopend
  • Heb je stemrecht op onze ledenvergaderingen
  • Krijg je het blad KLIK (15-) of het blad InContact (15+)

Word SGPJ-lid

Geen lid worden,
wel meedoen?

Is een jongerenlidmaatschap niet wat je zoekt, maar wil je de SGP wel steunen? Doneer eenmalig een bedrag of kijk of we een passende (vrijwilligers)functie beschikbaar hebben. Daarnaast kun je ook een los abonnement op KLIK of InContact nemen.

Los abonnement op KLIK of InContact

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.