4 april 2018

18 april - Waarheen met de SGP?

Symposium

Waarheen met de SGP? Over verleden en toekomst van een markante partij

In samenwerking met het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen organiseert het WI-SGP op woensdagavond 18 april een symposium. Tijdens het symposium zal de bundel Mannen van Gods Woord. De Staatkundig Gereformeerde Partij 1918-2018 worden gepresenteerd door prof. dr. Gerrit Voerman. Kees van der Staaij zal namens de SGP het eerste exemplaar in ontvangst nemen en een eerste reactie geven. Daarna volgen drie korte bijdragen van: dr. Hans Vollaard (Universiteit Utrecht), Maaike van Houten (journalist dagblad Trouw) en prof. dr. Maarten Kater (auteur Tolerantie in balans). Vervolgens is er gelegenheid voor een gedachtewisseling en een panelgesprek door de inleiders. U bent van harte welkom!

Inloop vanaf 19.30 uur

Start programma: 20.00 uur

Einde: 21.45 uur

Hapje en drankje na afloop

Bundel

De bundel Mannen van Gods Woord. De Staatkundig Gereformeerde Partij 1918-2018 verschijnt onder redactie van prof. dr. Gerrit Voerman en dr. Hans Vollaard. Het boek is verkrijgbaar in de webshop van de SGP.

Hogeschool Driestar Educatief
Burgemeester Jamessingel 2
Gouda

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aan de overkant van de weg.

Aanmelden

Deelname is kostenloos; aanmelding gewenst. Graag ontvangen we uw aanmelding uiterlijk 11 april.

{{ errors.first("field_1644") }}