Actie

Zicht Magazine is hét studieblad die actuele thema’s uitvoerig behandeld en belicht vanuit de reformatorische levensbeschouwing. Het magazine biedt volop de mogelijkheid je te verdiepen in maatschappelijke, politieke en levensbeschouwelijke thema's. Ideaal 'leesvoer' tijdens de lockdown.

Thema’s voor 2021 zijn onder andere ‘Slibt Nederland dicht’ over woningbouw en landbouw en Twintig jaar na 9/11. Voor slechts €25,- per jaar ontvang je 4 Zicht Magazines van 100 blz! Meer info over Zicht Magazine? Klik hier!

Elke Zicht-editie bevat een boeiende variatie aan opiniërende artikelen, interviews met politici en wetenschappers. Daarnaast zijn er interessante beschouwingen over maatschappelijke trends die vanuit een christelijke of reformatorische visie worden geduid. Verder bevat vrijwel iedere Zicht-editie drie columns en een rubriek met boekbesprekingen. Elk kwartaal komt een ander thema aan bod. Recente thema's zijn onder andere Omgangsvormen in de samenleving, Europa en de waardering van cultuurchristendom.

Word nu abonnee!

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.